8.16.2010

哈哈阿爸也有紛絲。。。




剛剛出庭院突然給我目都一幕令我為爸爸感自豪的場面!
原來除了看都爸爸每天早晚改打理的瓜瓜菜菜之於,今晚確實多了一位 陌生auntie 在欣賞他所種的一切並奪取時機急不及待問我老爸一些知識上的問題。 我猜這位來自他方的鄰居也是給她看見的黃瓜,毛瓜,玉米,辣椒,等等所吸引而到來拜訪。

我聽了也忍不都了口在我爸身邊大聲哋說了:<阿爸有 fans!>。 細老也風趣的加了一句類似<阿爸也有市場!>

看見他從心發出的笑容也令我很滿足。
准許我在這裡分享一些他勞心栽種的收成!

黃瓜,毛瓜


1 comment:

charyun said...

woh!!!! daddy got his first fan!!??! woohoo! haha i'm sure when the stranger was asking daddy questions about gardening, daddy must be super happy and proud keke. Go DADDY! Like Ed said, Daddy's got market! :)

I just hope we can eat the veggies soon when they are still fresh and young, unlike previous years where daddy only pick the biggest ones to eat (the old, hard-skinned) BOO!